h1

Employee of the month (film)

mars 14, 2007

Employee of the month är en komedi. Vissa delar av filmen är faktiskt ganska roliga, men det är ingen komedi som jag normalt sett skulle välja, jag tycker att det var för lite humor i den. Men konceptet på filmen var bra, fast det kunde varit mer humor i den..

Handling: Det handlar om en affär där de utser månadens anställd och det priset går hela tiden till en och samma anställd, och då bestämmer sej en av ”töntarna” på affären att han ska slå honom och bli månadens anställd. Och rätt som det är börjar en tjej där som affärersbiträde och då får de mer att tävla om, nämligen henne. Tjejen spelas av Jessica simpson. Och hon spelar den rollen bra faktiskt enligt mej.

Betyg 2,5 av 5

Andra bloggar om: Film, media, employee of the month, komedi, Jessica simpson,

2 kommentarer

  1. Hej! Vad gullig du är som kikar in på min sida ibland. =)

    Än så länge har jag lagt mycket av tiden här i AB till att bråka med funktioner. Jo, jag fattar hur saker funkar… men det är just det. De funkar lite som de vill. Igår tex fick jag mail om att min bloggranne publicerat en kommentar via min mail. Vi kliar oss i huvudet. Tid, tid… allt tar tid. När jag väl fått det som jag vill så ska jag sätta igång att mingla lite mer. Men kul att du hälsar på, jag är då inte helt osynlig. Hihi…

    *kramis* från din lilla bloggranne Lisa =)


  2. Skojar du, jag såg just filmen och höll på att garva ihjäl mig. Han med brillorna, fan vilken skön kille. Roligaste filmen på länge. Men smaken är ju som vi alla vet som baken. Lev väl.



Kommentera

