h1

En riktig slappdag!

mars 12, 2007

Detta var första dagen på detta året som det var riktigt fint vårväder ute, och vad gör jag då? Jo jag bänkar mej i sängen framför tv:n med barnen hela dagen. Ibland är det fruktansvärt skönt att bara vara, att bara få slappa och ta det lungt, att strunta i disken och dammsugningen en dag. Det står ju kvar dagen efter och imorgon har jag dubbelt arbete men det var det värt för att få ligga i sängen en hel dag och bara ta det lungt med barnen och barnens pappa, att bara njuta och vara…

Så imorgon får jag diska och städa hela dagen, men det var det i vilket fall som helst värt för att jag fått ta det lungt idag. Det har mer kännts som en söndag, men det var en måndag och Storaängel har fortfarande vattenkoppor…

Idag tog jag nästan en bloggfri dag, minns inte när sist, imorgon tar jag en ofrivillig nästan bloggfri dag eftersom jag måste städa ifatt mej..

2 kommentarer

  1. Som jag sa till dej igår i telefonen. ”ibland är det bara skönt att få vara.”


  2. Twilight: Ja precis :)



Kommentera

