h1

American Pie – The naked mile..

mars 11, 2007

Den 5:e filmen av American pie släpptes 2006-12-13. Jag visste inte ens att det fanns en film till av dem. Men den var precis lika rolig som de andra filmerna har varit. Den är precis i samma anda och lika galet rolig som de andra med.

Handling: En kusin till stifter har ett rykte att leva upp till, Han kan ju nämligen inte bli den förste i släkten som går ut från high school och inte förlorat oskulden ännu. Så han har milt sagt press på sej. Han har ett förhållande sedan 2 år tillbaka, men tjejen han är tillsammans med är inte redo.. Men det är Erik. Så när the naked mile kommer ger hans tjej honom en skuldfri helg, vilket innebär att han får göra vad han vill under en helg utan konsekvenser… Naked mile är college grej där alla springer nakna i ett naken lopp. Jag tycker ni ska se den, för den var grymt rolig..

Betyg: 3,5 av 5

Se trailers här:

Andra bloggar om: Film, media, komedi, American pie – the naked mile,

5 kommentarer

  1. Ååååh, jag älskar de där filmerna fast de egentligen är urfåniga. Jag har så dålig humor ;-)

    Men jag har bara sett de tre första.


  2. jo dom är bra.

    Hoppas att barnen kryar på sig snart. Ute kan dom va en stund bara inte mitt i solen, fast den är ju inte framme så mycket:)

    Jo visst blir det svårt att sysselsätta dom.

    //Kram Carola


  3. Jag måste vara ensam i hela världen att tycka att dessa filmer är sååå himla kassa! Jag vet inte vad det är, men jag gillar dom inte bara. Iofs så har jag ju bara sett de 3 första…fler orkar jag nog inte med :-D Kram


  4. palla de skitet jag runkar häldre :P


  5. swenoob: Nej det är ju absolut ingen som tvingat dej att se på den!



Kommentera

