h1

Filmen Pulse..

mars 8, 2007

Pulse var en film som var bra, men overklig. Jag gillar ju inte overkliga filmer som ni vet, men denna var godkänd. Den handlade om spöken som tog sej in via datorer, likt ett virus. Det enda sättet att undkomma det var att försegla varje liten del i lägenheten med röd tejp. Annars kom spökerna och tog dej, sög ur din vilja att vilja leva ur kroppen. Och sedan blev du bara svart aska. Det börjar med att en text på datorn hoppar upp, en text i form av:

Do you wanna meet a ghost?

Jag gillade filmen, den var otäck från början till slut. Det fanns ingen del i filmen där du inte satt på helspänn, utan det gjorde du från början till slut. Och såna filmer gillar jag, den var nervkrypande. Och väldigt skrämmande i vissa bitar.. Inte blodig, men den hårresande..

Betyg: 3,5 av 5

Se trailers här:

Andra bloggar om: Film, rysare, pulse, spöken, övernaturligt, virus,

3 kommentarer

  1. Har du sett Stay Alive?
    Såg den igår och tyckte den var ok.
    En 3:a.
    Verkar vara lite på samma tema.


  2. Dr S: Nej den har jag inte sett.. Men åhh den vill jag med se, Tack för tipset :)


  3. Åh, den filmen såg jag för ett tag sen. Riktigt bra.
    Jag är dock så nördig, att jag verkligen tror att något sånt där skulle kunna hända. haha. :P Väldigt bra film iaf. :)



Kommentera

