h1

Skulle på efterfest, gick vilse och hamnade på bibelmöte..

mars 7, 2007

Trollhare ville höra mera om denna på detta inlägget..

Jag ska inte sticka under stolen med att innan jag fick mina barn var jag ganska vild, & glad i alkohol. Men inte gladare än nån annan tonåring. En kväll när jag var ute på puben nyss fyllda 18 år, så bestämde vi att en kille skulle ha efterfest, jag visst vart han bodde & det var inte långt från puben. När det var dags att gå, gick de andra före. Jag skulle dricka upp min öl. Ölen var slut & det var min tur att gå..

Men nått hände på vägen hem till den där killen. Ett minne som jag aldrig kommer glömma. Jag visste så väl att han bodde i det andra blåa huset på just den gatan. Idag förstår jag hur full jag måste varit eftersom jag valde det blåa första huset istället. Sagt & gjort, upp för trappen & ringde på dörren.


En helt annan kille öppnade dörren kl 1.00 på natten & det var ganska tyst i hans lägenhet. För att sedan ser jag 5 andra personen bara stirrar på mej..Jag blev stum..För att sedan få fram stammandes..”Jag ville bara låna toaletten”..Varsågod sa han..

Väl där inne ser jag hur 5 personer sitter & läser biblen..Ja fattas bara det tänkte jag. Här hamnar jag mitt i nått bibelmöte, full & inte en anning om vad jag gör där..

Efter toalett besöket, var ju inte alls behov av en toalett stammade jag..

T a c k..För lånet..


Jag ser hur de tittar på varandra..Jag kan bara tänka mej vad de tänkte om mej när jag lämnat hans lägenhet..Snopen, chockad & förmodligen utskrattad valde jag istället att gå hem att lägga mej..Så var det med den efterfesten..& likabra var väll det..

4 kommentarer

  1. Du är utmanad.
    http://blogg.aftonbladet.se/3339


  2. *skrattar* förlåt mig .. men det går lixom inte att låta bli att skratta:-)


  3. Åh hjälp vad pinsamt! Påminner lite om vad jag var med om idag när jag pratade med två från Jehovas Vittnen…


  4. Hihihihi ja jag kan tänka mig att detta måste då i stunden varit väldigt pinsamt för dig. Hihihi kram på dig och ha en bra dag.



Kommentera

