h1

Filmen Jeepers creepers 2

mars 7, 2007

Jeepers Creepers 2 är uppföljare, och har precis samma koncept som ettan. Denna var varken bättre eller sämre, den var precis likadan känner jag. Förutom att man kanske fick se det stora svarta ”monstret” lite mer än i ettan. Denna handlar om ett gäng ungdomar som blir ödesatta på en motorväg och kämpar för sitt liv för detta monster som varje 23 år i 23 dagar äter människor. Jag gillar inte overkliga filmer, jag vill att det ska kunna vara en smula sannolikhet i filmerna jag ser, det var det inte i denna… Och därför inte en film i min smak riktigt!

Filmen släpptes 2003 så den har funnits ute ett tag, men jag har inte sett den innan och visste inte ens att den fanns, men så gillade inte jag ettan så mycket heller. Och gillade inte denna filmen heller riktigt. Visst fanns det vissa bitar i den som var bra och spännande men det räcker inte till för att vara en sevärd film..

Betyg 2 av 5

Barnens pappas betyg av filmen: 3 av 5

Se trailers här:

Andra bloggar om: film, media, Jeepers creepers 2, rysare,

3 kommentarer

  1. Men gud vad film du hinner se.
    Jag gillade Jeepers Creepers filmerna.
    Särskilt ettan.


  2. Dr S: Ja jag har inget annat att göra, jag städar på dagarna och kollar på film på kvällarna så ser mitt patetiska liv ut :) Nej då inte så farligt, jag trivs med det :D


  3. vad heter han som spelar creepers.. skicka gärna en bild på han..



Kommentera

