h1

Bring it on: All or Nothing (film)

mars 7, 2007

Filmen Bring it on: All or nothing var kanon enligt mej, precis en film enligt min smak, en tjejfilm som handlar om cheerleders. Det handlar om Britney som är cheerlederskapten på sin skola men som tvingas byta skola, och skolan hon hamnar på en skola där det endast går svarta elever, från början känner hon sej en anning utstött. Men hennes attityd jobbar hon sej upp och får vara med i cheerlederstruppen på den nya skolan.

Det är en film som man kan se 2 gånger tycker jag. Den har det man förväntar sej av en film. Det hela går ut på att vinna tävlingen där alla skolor är inblandade. Jag tycker den helt klart är värd att se. Ja, det är defenitivt en tjejfilm.

Betyg: 4 av 5

Barnens pappas betyg: 2 av 5

Se trailers här:

Andra bloggar om: Film, media, cheerleders, Bring it on all or nothing,

One comment

  1. Go morron ,,
    ja denna filmen är oxå en som jag sett de sista dagarna,, jag å min tonårstjej såg den vi gillade den båda 2..
    nä nu måste jag återgå till städningen …
    ha en bra dag …

    Kram
    ann



Kommentera

