h1

Söktermerna är extremt underhållande..

mars 6, 2007

Nu ska jag presentera några av de konstiga söktermerna som jag haft dessa dagar.. Och jag slutar aldrig att bli förvånad om vad folk söker på. För mej är det en gåta hur dessa saker kan vara intressanta att läsa om, och en del söktermer förstår jag inte. Och förstår ännu mindre hur de hamnat i min blogg med dessa sökningar.. Först ut är..

Meta sej … Vilket innebär vad? För jag har nämligen inte en anning om vad meta sej är för nått, eller vad man gör när man meta sej, Nån som vet?

fobi för polisbilar … Ja jag tyckte jag hade en annorlunda fobi, som hade fobi för fötter, men denna är nog värre. Fobi för polisbilar liksom… Lite småkul faktiskt..

köra inget körkort … Ja jag har ju inget körkort, men köra utan körkort skulle jag aldrig få för mej faktiskt.. Men det finns ju de som gör det, så inget konstigt med det kanske, men det konstigaste var väll mer, hur kunde man hamna i min blogg pga det?

barfota lärare …. Den är rolig, nartuligtvis finns det barfota lärare, men jag vill inte träffa nån iallafall..

jag vill gå vidare …. Ja det har jag velat många gånger, men vet inte just vad den personen vill gå vidare MED, så där blir lite svårt att hjälpa till.. :)

dikter/ körkortet … Nja det tror jag inte att jag ens skulle kunna skriva någon ens om jag försökte..

Döds dikter …. Nej inte det heller, jag vill inte dö en, jag vill leva lite till :)

häxa … Ja som sagt det känner jag mej som en ibland, en riktig sådan..

Päls är död … Ja snälla nån, jag vet inte vem päls är, men tragiskt är det i vilket fall som helst.. RIP Päls!

hare+middag …. Nej tack, här hemma serveras ingen hare till middag, den saken är klar!

ändra ip nr … Det har jag faktiskt inte en anning om hur man gör, så jag kan inte vara till någon hjälp där..

Men visst var en del av dem roliga, jag brukar skratta för mej själv ibland när jag läser dem..

7 kommentarer

  1. *skrattar* Fobi för polisbilar!
    Meta sej, det första jag tänkte på var typ ”fiska sej” Sej=en fisk. Väldigt roligt är det att läsa dessa sökord, sluta inte informera oss vad som söks, alltid lika roligt att få läsa!


  2. Fniss… skitkul ju


  3. Just idag är det många som sökt på ”Ola Salo naken” efter den där artikeln i AB. De hoppades nog på större bilder utan suddning… Då var jag naturligtvis tvungen att söka på det själv, utan att hitta bilden…


  4. du är utmanad tjejjen :-) läs min blogg


  5. Jag tycker också synd om Pälsen.. må den vila i frid…

    Kram Pys


  6. *ASG!!*


  7. *Asg* Det var rolig läsning, tack för den!



Kommentera

