h1

Förfrågan om jag vill vara med på tv! :)

mars 6, 2007

Jag fick ett mail idag. Ännu mer en anledning till att jag ser att folk ser mej. Jag måste fundera lite på detta mailet. Och självklart ska jag svara på mailet, men måste samla mej först! Och tänka ut hur jag vill, och vad jag vill. Känner mej en anning splittrad, för mej är det en stor grej, jag är en tjej från en liten ort.. Och tv.. det skrämmer mej lite.. Måste fundera.. Här kan ni läsa mailet, ge mej råd.. osv..

Men visst är det en kul grej, en fruktansvärt kul grej..

Hej,

xxxxx heter jag som skriver till dig från Titan Television i Stockholm. Vi gör jus nu en dokumentär som kommer att handla om annorlunda fobier. Vi tänker oss att 3-4 personer är med i programmet och berättar på ett visuellt sett om sin fobi. Jag läste på din blogg att du har fobi mot fötter och att du får panikkänslor när du kommer i närheten av andras fötter. Om du tycker att det här känns som en intressant grej att höra mera om så får du mycket gärna kontakta mig, så berättar jag i mer detalj om hur vi har tänkt oss.

Välkommen att höra av dig,

 Med vänlig hälsning

 

TITAN TELEVISION

23 kommentarer

  1. shoot


  2. Go girl!


  3. Men jag vet inte om jag vågar! :)


  4. Men det blir ju lite kans, när du velat vara anonym och så lägger du ut mejlet här då kommer ju ALLA veta att det ä rjust du som sitter där och pratar om fötter. Du har precis skrivit ett inlägg om hur hämmad du är och nu ska du vika ut dej i tv..*Asg*

    Men det är ju skit häftigt….:)


  5. Twilight: Haha jadu visst är det knepigt, men nu har jag inte svarat på det mailet än, jag har inte bestämt mej, för mej är det en sån stor grej.. :O)


  6. Fråga vad du får och så


  7. Hej M!

    Detta är en bra chans för dig att växa som människa, och kanske få bukt med fossingarna. Klart du ska ta chansen att vara med i TV! Dessutom får du lite ersättning för det. Hoppas du svarar ja till detta. Bästa hälsningar /D.O.B


  8. Håller med D.O.B!


  9. För tydlighetens skull, vill jag gärna poängtera att jag tycker du är en riktigt fin och varm människa. Har läst mycket om ditt liv, och jag tycker att du är värd det bästa av det bästa. Det finns dom som tycker att jag borde vara tyst och inte skriva något. Jag gör inte det heller. Men jag uppmuntrar gärna dig. Så är det. Bye Bye /D.O.B


  10. D.O.B: Tack det var snällt sagt, men vem är det som inte tycker du ska skriva till mej? Eller missuppfattade jag dej nu kanske?
    Tack för de stöttande orden du lagt i min blogg idag. :)


  11. För tydlighetens skull, vill jag gärna poängtera att jag tycker du är en riktigt fin och varm människa M. Har läst mycket om ditt liv, och jag tycker att du är värd det bästa av det bästa. Det finns dom som tycker att jag borde vara tyst och inte skriva något. Jag gör inte det heller. Men jag uppmuntrar gärna dig. Så är det.

    Och nu vädret:

    Det är molnigt och lite kallt här, får väl börja blogga…

    Bye Bye /D.O.B


  12. Sorry, det kom två gånger. Min (Firefox) läsare som hade hängt sig. Vem? Det finns många på AB som ”missuppfattat lite” av det jag skrev där förr. Men det gör inget, för ”om hundra år har vi ingen näsa” heller. Precis som min blogg. ”Den bara försvann” ;)

    Hoppas allt går vägen för dig nu M. Kram & Sånt /D.O.B


  13. Dob: Du gör mej anning förvirrad. Jag förstår inte riktigt vad du menar. Som du skrivit till mej eller som du skrivit allmänt? Men jag har faktiskt inte hängt med, varför försvann din blogg då? :O


  14. Sorry, jag får väl fundera lite mer innan jag skriver. Det händer ofta att andra människor missuppfattar eller inte ens förstå vad jag (verkligen) menar. Har väl ett språk som bara jag själv förstår. Vad jag menar är: Du och Linda på AB, är dom enda som hela tiden accepterat mitt sätt att skriva. Men det fanns många andra som inte gjorde det. Anmälningar, och idiotiska (anonyma) kommentarer satte igång en process där som gick överstyr. Jag ville vara vänlig och lite småfinurlig i mina texter, men allt skulle ”tolkas” och ifrågasättas. När jag då inte hade några ”svar”.. då var jag en idiot och lite annat. Att hela tiden ifrågasättas, satte till slut den sista spiken i min bloggkista. AB raderare min sista, eftersom den blev anmäld 2 gånger. Gör inget, det är över nu. Men din sida hät på WP har jag som länk. Allt annat är bortplockat, eftersom jag inte vill återvända till AB. Läser inget där numera. Hoppas detta rätar ut eventuelle frågetecken för dig, och kanske några till som undrar varför jag numera är riktigt osynlig. Har helt enkelt ingen blogg kvar att skriva på. Hej då :)


  15. Hej tjejen!
    Förstår att du tänker att du kanske inte vågar.
    För det är ju inte bara tv du måste ta ställning till heller…utan också att om du ställer upp så kommer ju folk från bloggen att veta vem du är.
    DET skulle jag tycka var läskigt :P

    Fast samtidigt så ska man ju utmana sig själv ständigt…
    och göra lite läskiga saker :)
    Bra för en själv…


  16. Om du känner dit tillräckligt stark ska du vara med. Du kan få många skumma telefonsamtal efter en så´n medverkan, så ta med det i bilden, så att du är förberedd.
    Tyckte om din fråga hos Helena P O hoppas du får något svar.


  17. Rosa: Ja jag vet inte riktigt om jag vågar och om jag känner mej så stark inför mej själv. Tack för att du gillade min frågan, och ja svar skulle vara hemskt roligt att få, även om jag inte förväntar mej något sådant ^^


  18. Svårt… Men instinktivt säger jag: shoot!


  19. Oj, så spännande att få en sån stor förfrågan att få vara med i teve. Det är riktigt stort och det är ju bara du som själv som kan bestämma om du verkligen vill. Du är ju ganska anonym här på bloggen om vem du är, men i teve blir du inte längre lika anonym sedan. Gör inget förhastat bara,tänk efter riktigt noga om du verkligen vill vara med. Vi stöttar dig hur du än gör :-D Kram


  20. Spännande :)
    Själv skulle jag aldrig våga, men vågar du så tycker jag absolut du ska vara med!


  21. Så otroligt att dom såg din blogg. Inte för att den är dålig på något sätt. Men där ser man verkligen att folk läser. Måste kännas kul för dig vad du än väljer att göra.
    Jag säger GRATTIS i alla fall.
    Kram:)


  22. Hej!
    Jag har ochså fått ett sådant mail, en inbjudan om fobier till Titan Television i Stockholm… Är det någon som vet om det är seriöst?

    Ha det gott!

    Med vänlig hälsning
    Cayenne


  23. Cayenne: Jo jag tror att det är seriöst, men jag hoppade inte på det! :-)



Kommentera

