h1

Som man bäddar…

mars 5, 2007

Som man bäddar… får man ligga… Kan man väll lungt säga att denna filmen handlade om. Den handlar om Jonas och Emma, ett ungt par som skaffar barn. Filmen skildrar hur det är i början på ett förhållande med barn i bilden på ett väldigt komiskt sätt. Jonas får hjälp in i föräldrarollen av en tuff kille som spelas av Mikael Persbrandt. Hela filmen från början till slut var rolig och känslosam.

Den hade Bioprämiär sep 2005 så den har funnits ett tag nu, men jag fattar inte hur jag kunnat missa den filmen. Den var underhållande och känslosam på samma gång. Planerar man att skaffa barn så kanske man blir en anning avskräckt av denna filmen. Den var hur rolig som helst, och helt klart sevärd.

Betyg 3,5 av 5

Andra bloggar om: Film, media, Som man bäddar, föräldraskap,

5 kommentarer

  1. Jag har sett den!

    det är jäklar vad ni kollar på film nu!


  2. Åh allt som har med Persbrant att göra är intressant ;-)


  3. Terese: Hahaha ja det tycker jag med :-)


  4. Tack för tipset:)
    Herregud vad filmer du ser. Är du recensent på någon tidning;)
    Ha det gott. Kram:)


  5. Suss: Haha nej det är jag inte. Jag gillar att titta på film helt enkelt och det märks kanske :))



Kommentera

