h1

Snakes on a plane..

mars 4, 2007

Jag väntade en hel månad med att få se Snakes on a plane, så mina förväntningar inför den filmen var höga, och den motsvarade precis dom förväntningarna jag hade. Det är inte många filmer jag ser som jag sätter händerna för ögonen på, men denna gjorde jag det med. Men det kan ha med att göra att jag har ormfobi. Hela filmen handlade om ormar.

Det var ormar precis överallt och de var aggressivare än vad de brukar. Man satt på helspänn genom hela filmen. Jag tycker att filmen var bra, jag hittar inget negativt att säga om den alls. Men om man gillar ormar och inte tycker det är skrämmande med ormar är det inte säkert att man kommer tycka filmen är bra. Men jag gillar filmer som får en att hoppa till, och det fick denna filmen mej att göra.

Betyg: 4,5 av 5

Se trailers på filmen här:

Andra bloggar om: Film, media, snakes on a plane, ormar,

6 kommentarer

  1. pst..ändrade inlägget och tog bort din kom..såg lite konstigt ut annars :-)


  2. Ew. Har sån ormrädsla att det vore omöjligt att ens se trailern…


  3. Kul att du gillade den.
    Det gjorde jag med.
    Älskar monsterfilmer av alla sorter (nästan)


  4. Den skulle jag faktiskt vilja se. Är inte speciellt rädd för ormar mer än att trampa på en då. Jag var nära en gång men den la sig i huggställning och varnade mig så det var bara att backa så försvann den.


  5. Jag tycker ormar är riktigt obehagliga men vill ändå se dom. Gillar typ Anaconda filmerna :-) Mannen har riktig orm fobi och kan inte se en orm i tidningen ens så jag fick hyra mig Snakes on a plane och se helt själv. Läskig var den så jag ville inte sätta ner fötterna på golvet!


  6. Åh, fy tusan, jag har ingen större ormskräck, men skulle jag se den där filmen skulle jag nog få mardrömmar i alla fall! Men man blir lite sugen ändå efter ditt höga betyg :)



Kommentera

