h1

”Jag är antikrist”!

mars 4, 2007

För en vecka sen försökte Britney hänga sej i ett lakan på behandlingshemmet. Det var ju rätt uppenbart att hon inte mådde bra då hon rakade av sej allt hår och gick och tatuerade sej. Innan hon försökte ta sitt liv skrev hon 666 på bakhuvudet och skrek ”Jag är antikrist”. Sedan försökte hon då hänga sej med ett lakan.
Jag tycker det är sorgligt att det ska sluta såhär för Britney som varit en stor stjärna och är fortfarnade många tjejers idol. En av vännerna säger att det är ett rop på hjälp. Jag tycker att redan när hon rakade av sej håret var det ett rop på hjälp. Redan där såg man hur dåligt hon mådde. Nu drygt en vecka senare ser hon ljust på framtiden och vill återförenas med Kevin Federline och förnya bröllopsplanerna. Hoppas att hon inte faller ner såhär djupt igen. För det vore tragiskt om hon lyckats att ta sitt liv.

Det räcker med dödsfall inom kändisar nu tycker jag, det har varit många på en kort tid.

Andra bloggar om: Britney Spears, Självmordsförsök, Media, Skvaller,

9 kommentarer

  1. Ja det är helt klart att den här tjejen mår hur dåligt som helst. Tycker att det märktes redan då hon blev gravid med det andra barnet, hoppas hon får hjälp snabbt och tar sig ur det här. Det gör man inte bara på en vecka. Vill inte se ännu ett ungt dödsfall i tidningarna, det räcker med det! Ha en trevlig söndag, kram


  2. Terese: Nej det räcker defenitivt inte med en vecka, tjejen behöver ju vård och den vården får nog vara långvarig, nej precis inte mer dödsfall nu :) Kram


  3. Tack!! :)


  4. Tycker synd om tjejen. Hon jagas som ett villebråd och får aldrig tid att återhämta sig. Kram


  5. Härskarinnan: Ja det har du faktiskt himla rätt i :)


  6. Men usch… stackarn… Nä det är nog inte ”bara” rop på hjälp utan hon
    MÅSTE verkligen få hjälp och stöd nu så att hon kan må bra igen. Det verkar ha gått alldeles på tok för långt… :-(


  7. Kriss: Ja det har gått för långt, hon skulle fått professionell hjälp för länge sedan tycker jag :)


  8. Jag ser henne med paraplyet i näven höjt mot en bil.

    Tycker synd om henne… och hon behöver vård helt klart.

    Däremot tycker jag hon blev otroligt vacker utan hår.

    Men vad har hon för liv? Så fort hon går ut så jagas hon av fotografer och annat löst folk. Jag hade blivit knäpp betydligt tidigare..

    Kram Pys


  9. Pysan: Ja, jag tycker på sätt och vis att det var bra att vågar att raka av sej håret, visar lite jag går min egen väg. Sen är det synd om henne som du säger, hon får aldrig vara ifred :)



Kommentera

