h1

Kan inte leva utan min dammsugare!

mars 2, 2007

Min dammsugare är sönder och jag är i upplösningstillstånd. Det blir bara mer och mer smuts för varje dag på golven. Och när jag har råd att köpa en ny dammsugare har jag inte en anning om. Och vill inte ens veta hur det kommer att se ut på mina golv den dagen jag har fått råd att köpa mej en. Efter 2 dagar och mina golv ser redan smutsiga ut, och soppborsten hjälper inte det minsta. Soppborsten gör att jag får upp det värsta, men det ser fortfarande smutsigt ut på golven.

Jag inser att jag aldrig skulle kunna leva utan dammsugare. En dammsugare i mitt hem är ett absolut måste när man har barn som är monster. Jag andvänder min dammsugare flera gånger om dagen i vanliga fall, och nu när jag inte kunnat dammsuga på 2 dagar känner jag hur paniken börja växa.. Men hur många gånger jag en försöker laga dammsugan är det bara att inse…

Den är trasig!…

Andra bloggar om: Städning, panik, dammsugare, smuts,

7 kommentarer

  1. Du vännen jag har städat klart nu så du kan få låna min dammsugare!! Kram på dig vännen och ha det så bra.


  2. Pärlan: Haha det var hemskt snällt. Kram på dej :-)


  3. Jag har på sista tiden börjat bäva för min. Som du skriver är det inte en rolig utgift när kassan redan är spänd.
    Den funkar men åldern på den gör mig lite nervös. (peppar,peppar)
    :)


  4. Suss: Ja jag förstår det, ja en dammsugare kan man inte vara utan :O(


  5. *S* Stackare! Du vet att det finns riktigt bra damsugare för endast 400-600 kronor va? Jag betalade 470 för min och den funkar jättebra. Är liten och smidig oxå. Kramar från mig!


  6. Men gud så jobbigt, men en soppborste fungerar jui bra med fast det tar lite längre tid, sen får du ju skura golvet med :)

    kram


  7. Kolla in på vår sida. Du kanske inte ens behöver en dammsugare. Om du inte har mattor räcker det med en sån dar avlång grej som dammar golven.



Kommentera

