h1

En kusin till Osbourne har hiv.

februari 28, 2007

Den 19 februari skrev jag om artiklen där Kelly Osbourne gick ut med att en i familjen hade hiv. Nu har aftonbladet skrivit om det igen, och det var en kusin till dem. Det som chockade mej lite var att det var en kusin. Visst räknas kusiner till familjen med, men hade nog förväntat mej att det skulle vara en mer nära familjemedlem såsom syskon eller förälder. Han fick dessutom beskedet för 6 år sedan. Vad jag inte förstår är varför det avslöjdes nu och inte tidigare?

Andra bloggar om: Kelly Osbourne, hiv, familjemedlem,

7 kommentarer

  1. Har vi samma fast olika färg??


  2. Hur har du gjort för att få musik på bloggen??
    Kan man ha flera olika låtar?


  3. Ja så nu va den undran över.. Trodde oxå att det va en i familjen, en i den nära familjen..
    kram


  4. Kusinen kanske inte ville gå ut med det. Det är ju inte precis det första man ropar ut. Skulle det inte vara för mig i alla fall.
    Hur är det annars då?
    Ha det gott. Kram:)


  5. Jag var också väldigt nyfiken på vem det var i familjen som hade HIV, trodde att det var syskon eller förälder som hade drabbats av det eftersom hon sa familj. Men man känner väl olika kanske, när jag menar familj så menar jag mina syskon, föräldrar och mannens syskon och föräldrar. Om jag pratar om kusiner så säger jag släkten. Ha en bra dag! Kram


  6. Vad jag inte förstår är varför det skall ”gås ut med” alls.


  7. E: Nej det förstår inte jag heller :)



Kommentera

