h1

Filmen Lady in the water!

februari 26, 2007

Lady in the water var en film som jag inte alls hade några förväntningar inför. För det första trodde jag inte att filmen var så som den var. Jag trodde att den var mer åt rysare hållet men visade sej vara en blandning av thriller och drama.

Hela filmen bygger på en saga som är sann. Om en sjöjungfru som bor i filmen och måste finna en person för att kunna resa hem. Sedan blir det komplikationer av olika slag innan hon kan resa hem, som i alla andra filmer.

Den var varken bra eller dålig, den är något mellanting. Men absolut inte en sån film som man kan se 2 gånger och den var heller inte äcklig. En smula overklig kanske, men det finns värre filmer.

Betyg: 2,5 av 5

Du kan se trailers på filmen här nedan:

Andra bloggar om: Film, Media, Sjöjungfru, Overklig,

10 kommentarer

  1. Måste fråga, hur lägger man in youtube på bloggen. Har försökt men inte lyckats. Måste man istallera nåt program först?


  2. Terese: Nej då det är jätteenkelt. Du skriver
    Utan mellanslager där bak :D

    Hoppas detta kommer att synas nu. Annars finns det en förklaring där du skriver dina inlägg, Typ nedanför där du laddar upp dina bilder, men tryck video. :)


  3. Okej tack, men jag tror jag skrev precis så fast det inte funkade. Ska försöka prova igen. Kanske gjorde nåt fel.


  4. Du kanske skrev med detta tecknet ( istället för detta [ ?
    Prova igen, det ska gå :)


  5. Nej det funkar inte alls. Försöker få in Markoolios video värsta schlagern på min sida istället för att länka direkt till deras hemsida. Men det kanske inte funkar att göra så? Kanske inte har rätt adress till själva videon? Ja jag vet inte…


  6. Terese: Är det en youtube video? För annars tror jag inte att det går.


  7. Nej det är det nog inte, vet inte. Hur vet man att det är en youtube video?


  8. Terese: Gå in på www. youtube.com där inne kan du söka på den låten så hittar du den garanterat :)


  9. Jag har också sett den. På bio faktiskt.
    Men jag tyckte den var ganska kass :P


  10. ~M~: Jo jag har sett bättre filmer ska jag ärligt erkänna :)



Kommentera

