h1

Britneys hår säljs på ebay.

februari 19, 2007

Efter att britney hade rakat av sej håret uppsökte hon sedan samma natt sjukhuset iförd i en mörk peruk. Varför rakar man av sej håret för att sedan andvända peruk kan jag ifrågasätta? Efter en timme på sjukhuset gick hon ut och festade i en blond peruk. Kan ingen hjälpa den stackars tjejen så hon får tillbaka sitt liv. Nu är det ju bara hemskt att läsa om hur hon mår i olika artiklar. Jag kan erkänna, jag har aldrig varit ett stort fan av henne. Jag har aldrig haft henne som idol. Men jag tror inte man behöver ha haft henne som idol för att bli påverkad av hur hon mår.

Inte nog med att hon rakade av sej håret, hon tatuerade sej med. Håret växer ut, men tatueringarna försvinner aldrig, De får hon leva med resten av livet. Tycker det är så uppenbart att hon behöver hjälp. Och jag tycker det hade varit bättre om hon hade stannat på sjukhuset istället för att ge sej av för att festa.

Expojkvännen är orolig att hon ska förlora vårdnaden om sina pojkar, det har han uttryck till the sun. Och det vore ju för tragiskt. För då känns det som att det kommer att gå mer illa än vad det är. För om jag tar till mej själv, utan barnen skulle jag inte vilja leva. Och kan tänka mej att det är så för henne med. Så det bästa vore ju om hon fick hjälp innan det är försent.

Något som jag inte kan förstå, det är att hennes hår säljs på Ebay, vem vill ha gammal hår från någon annan, jag tycker sånt är riktigt vidrigt. Jag menar, USSH! Inte jag iallafall. Nu vet jag att det finns säkert fans som skulle köpa det. Men jag vet inte riktigt vad de ska ha det till? Rama in och hänga upp på väggen eller? Nej, ussh..

I torsdags hade hon lagt in sej på en Rehab klinik, men där stannade hon bara ett dyng. Jag hade tyckt det varit bättre om hon kanske stannat där längre. Och då kanse hon dessutom hade varit otatuerad och haft håret kvar idag. Stackars Tjej!

Andra bloggar om: Britney spears, Hår, Ebay, Peruk, Aftonbladet,

4 kommentarer

  1. Nää… Jag köpte Kevins hår när han rakade sitt, jag har aldrig haft någon användning av det direkt.
    Det skulle vara för att få samlingen komplett då.
    :-)


  2. jag tycker hon e grym och gör som hon vill !


  3. Kristina: Självklart får hon göra som hon vill, men jag skrev bara min åsikt. :D


  4. JAag tycker bara synd om henne. Men hon gör som hon vill.



Kommentera

