h1

God Natt bloggen!

februari 18, 2007

Nu är det dags för sängen för mej, Köket blev kanon fint. Jag är verkligen jätteglad över att kunde för nya köket. Men hade heller inte kunnat det utan min goa mamma.

Nu är sportlovet slut, och imorgon börjar allvaret för Storaängel igen. Vardagen är tillbaka. Och rutinerna lika så. Helt otroligt hur rutinerna kan ändras på bara en vecka. Skönt med lite lov och lite sovmorgon, men skönt när vardagen kommer tillbaka på något sätt.

Nu kallar John Blund och det är dags för sängen..

Hej då bloggen.. Vi syns imorgon..

4 kommentarer

  1. GOD MORGON


  2. Jag diggar rutiner. Och sovmorgon. Det är ett svårlöst problem. :)


  3. Jag svarde i dag på morognen! Kom inte det fram?! Det liger i skickat korgen iallafall..
    jaghde min mobil i jackfickan i går. hörde aldrig att ja gfick sms…


  4. Hej M. Fin musik du har på sidan. Lung och behaglig, precis så som jag själv skulle ha gjort om jag kunnat välja lite mer till min sida. Men det kan jag inte. Vi ses nånstans! /Den Osynlige Bloggaren



Kommentera

