h1

Britney måste må skit!

februari 18, 2007

Efter att ha läst dagens artikel med Britney ser man allt klarare, att hon faktiskt måste må skit. De beskriver att hon är på gränsen till ett sammanbrott, men enligt mej tror jag redan sammanbrottet har hänt, och att det nu är en tidsfråga innan hon skadar sej själv om hon inte får hjälp i tid.

Svaret på varför hon rakade av sej håret var..”Jag klarar inte av att någon tar på mej”. Bara det är ett tecken på att hennes kändiskap har gått för långt. Hon skulle nog behöva vara ifred som ~M~ Skrev till mej i en kommentar idag på det andra inlägget jag skrev.

Och det håller jag med om, Media och fansen kanske skulle låta henne vara. Där ser man hur högt pris man får betala för lite kändiskap. Det var nog roligt i början, men nu har det nog gått för långt för henne. Hon skulle behöva hjälp nu innan det går för långt för henne..

Hela hon skriker på hjälp, detta är ingenting annat än ett rop på hjälp, först rakar av håret, sedan göra 2 tatueringar på dag. Jag tycker synd om tjejen. Och det som är ännu mer hemskt är att hon har ett barn. Och borde vara ännu mer prioritet att hon få den hjälp som behövs. Och ännu bättre hade det nog varit om Media inte hade en sån hetsjakt på henne..

8 kommentarer

  1. Det verkar inte som att man är lycklig bara för att vara känd… Trist iaf, om det är pga det.

    Ha en fin kväll :)


  2. Hon har ju två barn till och med :/
    Jag kan inte ens föreställa mig hur jag hade mått senaste tiden om jag hade haft media över mig också.
    Förutom att man redan mår skit så skriver alla skit taskiga saker och att man hela tiden måste vara så perfekt.
    Jag brukar verkligen inte bry mig om kändisar…men just nu så LIDER jag verkligen med den tjejen!!!


  3. Madonnan: Ja verkligen :)

    M: Ja det är hemskt. Precis som du säger, tänk om vi skulle ha media över oss varje gång vi mådde dåligt, det skulle vara ännu jobbigare ju. :)


  4. Hallo!!!
    Håller med det måste vara ett helvete och alltid vara jagad av fotografer
    Sen sitter men henna i en vrå och tycker synd om sig själv.Sniffar lite koks livet blir lättare för stunden Ruset slåpper nytt rus släpper ruset Ut gjör något konstruktivt
    raka håret tatta dig


  5. Sven: Ja det är väll oftast så det brukar sluta för de som är kända :O


  6. Jag tkr att det e jättetråkigt. Hon var min idol för typ 3 år sen. jag kan alla hennes gammla låtar och tyckte att hon var jäääättebra. Efter att hon träffat Kevin så verkar hon må sämmre, bli sämmre och alla tycker mindre om henne. Jag läste nyligen en artikel där det stod att hon var: ” en dålig sångare, an dålig mamma och en usel klädesstil.” jag tycker bara synd om henne!!!


  7. Var min idol: Ja det är synd om henne helt klart. Jag förstår att det måste vara extra jobbigt för dem som haft henne som idol tidigare :O(


  8. […] försökte Britney hänga sej i ett lakan på behandlingshemmet. Det var ju rätt uppenbart att hon inte mådde bra då hon rakade av sej allt hår och gick och tatuerade sej. Innan hon försökte ta sitt liv skrev […]



Kommentera

