h1

Brittan rakar av sej håret!

februari 17, 2007

Britney chockar genom att raka av sej håret. Om det är snygg.. NEJ! Det ser för gräsligt ut britney, och kan inte ens förstå hur hon kan göra det. Man kan ju undra om hon är i nån slags kris, eller någon fas i livet, Hoppas den inte kommer till mej isåfall. Man undrar ju verkligen hur vad som drev henne till att raka av sej allt hår. Publicitet kan det ju knappast vara, för det får hon väll tillräkligt ändå..

Jag tyckte om henne hår, det var ju fint ju. Men vad är det man brukar säga? ”Det växer ut igen”. Men man ska ju kunna se sej själv i speglen tills det växer ut igen. Om det var publicitet hon var ute efter, lyckades hon iallafall..

8 kommentarer

  1. Har egentligen ingen kommentar angående Brittans hår eller ej. Tänkte bara lämna ett avtryck i din nya blogg. Hoppas allt är ok med dig o dina kära. Här är allt bra, varit hemma en vecka nu efter trippen. Skulle mycket väl kunna tänka mig att dra iväg igen fortast möjligt om stålarna bara funnits . Sköt om er, så läses vi vid något senare tillfälle. :-)


  2. Plarre: Kul att du tittade in. Ohh jag önskade med att pengarna hade funnits så man kunde åkt hemifrån lite, det behövs för att orka. Ja, åtekom snart. Kram


  3. Hår eller inte är nog inte så viktigt… alltså man ska väl ha som man själv trivs med. Men bakom all hårklippning, strippning, fylla och allt hon håller på med ser jag en tjej som mår rejält dåligt. Och jag tycker synd om henne på riktigt.

    Tror att hon blev alldeles för känd, alldeles för ung… och sånt leder kanske till såna här kusliga konsekvenser.


  4. Hon kanske tycker att det är snyggt? Varför bry sig om att hon rakar av sig håret, det finns bättre saker att bry sig om. Och om Britney trivs i det så kan ju andra också acceptera det, om inte så är man bara löjlig tycker jag.


  5. Carro: Jo möjligt att hon tycker att det är snyggt. Men jag tycker inte att det är det. Men jag bryr egentligen inte speciellt hårt hur hon ser ut ^^ :)


  6. Jag tror också hon mår fruktansvärt dåligt.
    Lider verkligen med henne!!
    Tjejen skulle behöva en REGÄL semester och få vara i fred.


  7. ~M~: Ja det har du rätt i :)


  8. […] för långt. Hon skulle nog behöva vara ifred som ~M~ Skrev till mej i en kommentar idag på det andra inlägget jag […]



Kommentera

