h1

Sähär minns vännerna Johanna!

februari 15, 2007

Såhär minns vännerna Johanna. Jag tycker det sa ganska mycket om henne som person. Jag kan fortfarande inte släppa det tragiska som hände igår natt. Jag tycker hon var en sån fantastisk skådespelare, och sedan att hon var så ung gör inte saken bättre.

Jag läste även ett blogginlägg idag, det inlägget gav en rysningar. Tänk att hon faktiskt kände på sej att hon inte skulle bli mycket äldre än 30 år. Det var så man stannade upp lite, och kände att det blev ännu mer verkligt. Eller overkligt, vet inte riktigt hur man ska se det.

Hon kommer att vara minnesvärd. Mest tragiskt är det för hennes dotter som inte alls var gammal och får växa upp utan sin mamma. Det är sånt man inte önskar någon. Man kan inte riktigt förstå att det har hänt känner jag. Det känns så långt borta, men ändå så närma.

4 kommentarer

  1. Godmorgon!

    Ja det är verkligen fruktansvärt :(


  2. God Morgon M. Ja det är det :))


  3. Kan inte heller riktigt släppa det här, det var det sista jag tänkte på innan jag somnade och det första som kom upp när jag vaknade imorse. Kan liksom inte sluta och läsa om det heller, vad anhöriga och kollegor säger om händelsen. Men det man har läst nu så verkar det ju som att hon har haft det riktigt jobbigt emellanåt och att hon försökte undvika kändiskskapet så mycket det bara gick. Tills man får veta mer om dödsfallet så är det klart att man sitter och spekulerar vad det var som egentligen hände. Att hon frivilligt tog sitt liv? Sjukdom? Droger? Ja man vet inte. Tids nog får vi säkert veta! Ha en bra dag, kram.


  4. Terese: Nej det är svårt att släppa det känner jag med. Och precis som du beskriver det, man kan inte låta bli att läsa allt man hittar om henne. Och jo klart att man spekulerar när man inte vet hur det gick till :) Tack detsamma. Kram



Kommentera

