h1

Johanna – Värd att minnas!

februari 15, 2007

Nytt om Johanna Sällström. Känns som man inte riktigt kan släppa det. Och man läser om allt nytt som skrivs om henne. Nyss läste jag en artikel som berörde mej jättemycket. Det var just att det sprids minnesfilmer på nätet om henne. Det är som jag trodde, detta har blivit jättestort, och hon var nog större än man trodde från början. Hur många bloggare som helst har skrivit om henne och det bara växer för varje timma. Fler och fler skriver om henne. Hon kommer att vara minnesvärd.

Jag tror att många har tagit detta så stort för just hennes låga ålder och att man verkligen märker att livet är oförutsägbart. Jag hittade en väldigt fin film om henne som någon har gjort. En del av filmerna som finns på Youtube har Jennifer Salminen 15 år gjort, men om det är hon som gjort denna vill jag ha osagt!

En väldigt fin film ihopklippt med en väldigt fin låt. När jag tittade på den blev jag verkligen berörd, speciellt när man vet att hon inte längre är i livet.

15 kommentarer

  1. Åh en sån fin film om Johanna!
    Tack för din kommentar hos mig.


  2. Gunilla: Javisst var den fin. Jag gillade den filmen :)


  3. Oj…hon var född samma dag som mig :(


  4. ~M~: Ojj. Sedan dog hon på alla hjärtans dag med, tänk vad jobbigt det blir för hennes dotter genom åren. Att hennes mamma dog på alla hjärtans dag. :(


  5. Ja, hon är ung och det är tragiskt, men det dör många unga varje dag utan en notis! Sköt om dog
    Vicke


  6. Det är ett fint sätt att minnas någon som har varit värdefull för en.

    Att det dör många unga varje dag har inget med detta att göra tycker jag. Om jag förlorar en när vän, släkting eller idol, är det tröst att många andra dör??

    Love…sköt om dig! Kram


  7. Pellen: Nej det tycker inte jag riktigt heller. Jag håller med dej där. Sköt om dej du med. Kram

    Vicke: Jo, sant. Men detta var tragist..:O


  8. Mmm … alla hjärtans dag är en himla skitdag… :(


  9. JA det va en väldigt fin film, det va nästan så tårar kom..


  10. Den som gjort denna film heter ”pauui” på youtube.com
    mycket vacker film! vila i frid älskade johanna


  11. Ida: Ohh tack för informationen. Ja den var jättefin den videon :)


  12. Hej på dig.
    Förstår inte varför du skulle tvivla på om Jennifer gjort filmen eller inte. Och sen förstår jag inte heller vikten av den informationen om hon gjort den eller inte.
    Av mitt namn att döma så ja, Jennifer är min dotter och jag har varit med under tiden filmen är gjord och kan bekräfta att så är fallet, men visst återigen ”so what” lixom.
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article402837.ab


  13. Men andledningen till att jag skrev som jag skrev var för att det inte fanns något om filmen som sa att just jennifer gjort JUST den filmen. Den var mycket bra iallafall.


  14. Jag har inte gjort den filmen, utan det har Pauui (stavning?) på youtube gjort, min användare där heter PierreandSP4ever :)


  15. Oopsie, då ber jag om ursäkt till dig Love.
    Var väl någon annan film hon gjorde då, jag är nog för gammal för sånt här =)



Kommentera

