h1

Falsk kanske mer är ordet!

april 5, 2009

Christian Ternstedt mår dåligt av att han framstår som en dryg jävel, eller som ett monster som han själv kallar det. Eller är det chocken som kommer fram när han inser hur han egentligen är? Hans fru bara gråter när hon ser programmet skriver aftonbladet. Helt ärligt enda sedan programmet började har jag inget annat än önskat att han ska åka ut. För i mina ögon är han precis det som han tydligen inte är.. EN DRYG JÄVEL!. Men inte ens efter att ha läst artiklen ändrar jag uppfattning om honom, igår satt han och snackade skit om sina medarbetare på ett riktigt fult sätt efter att ha förlorat tävlingen. Han säger att han sagt orden med ironi, jag ser inte riktigt ironin i det faktiskt. Han är elak mot de andra och pratar skit bakom ryggen på dem. Ett annat ord man skulle kunna andvända för att beskriva honom är falsk.

Och min bild av honom blir inte bättre när jag läser Expressens artikel om hur man mutade till sej mat på Ön och kom tillbaka mätt till sina svältande kamrater. Hela grejen med robinson är ju att svälta. Och det var tydligen så att han ville komma från lyxlivet han levde. Han ville gå ner i vikt och komma bort från mat och alkohol. Men om man nu har den inställningen när man är med i robinson varför mutar man till sej mat då? Hela hans sätt är så motsägesefullt, eller iallafall är hans åsikter det. Så jag har svårt att tro att tv 4 vinklat en annan bild av honom, utan tror mer på att han själv blev chockad när han såg programmet och kom till insikt om hur han själv är som människa.

Och jag hoppas snart att han åker ut så man slipper lyssna på hans elaka skitsnack om de andra deltagarna. Som är där på samma villkor som de andra. De svälter och han mutar till sej mat och har fortfarande energi kvar.

3447786819

14 kommentarer

  1. Jag satt också med samma tankar igår. Fast jag fick ordet negativ på hjärnan när jag såg honom. Ingen trevlig prick, såsom man ser honom…. Fortsätter han så finns det stor risk att de andra tröttnar och så är det tack och hej…


  2. Har inte sett Robinson nu, men vilken jävla skitstövel det verkar vara. Ha det bra.
    Kram


  3. Tack så mycket! Ja visst blir man :D


  4. Kan inte med honom heller..drygare mäniska finns inte…tror att han är något.Ha en skön söndag..


  5. Håller med dig! Vi retade oss på honom hela programmet igår kväll och hoppas verkligen att han snart åker ut!


  6. Håller med dig, han borde åka ut! Nu åkte Erika ut frivilligt igår, det var just den tjejen som jag kände och det var lite synd för jag hade gärna velat sett mer av henne.. men hon var mer den tysta typen. Må så gott och njut av Söndagen!


  7. Himmel vilken tur att jag inte tittade på det, då hade jag retat ihjäl mig!


  8. Jag har inte sett Robinson den här säsongen, det verkar emellertid vara en läskig typ du skriver om så förmodligen blir han kvar länge – tyvärr ;(
    Jag önskar dig en skön eftermiddag!


  9. Kollar inte själv på programmet men falska typer har jag svårt för. Och det brukar visa sig i slutet ändå och dem blir illa omtyckta av alla.

    Hoppas din söndag vart fin Kram


  10. Sen kan ju tvn klippa det lite hur som helst också. Men jag håller med, han är dryg. Vissa saker fattade jag ironin i när han snackade men långt ifrån allt.


  11. Morning.
    Ja exakt likadant känner vi här hemma. Dryg och baktalande och så fort nå´t inte fungerar så bara skyller han på alla andra. Som när han och R deltog i pristävlingen. R paddlade skiten ur sig men C simmade lugnt bakom flotten hela tiden. En idée att byta med sin tävlingskamrat fanns visst inte. Kul att han blev iknuffad på Robinsontävlingen, ha, ha.
    Att han sedan reagerar som han nu gör på vinklingen av honom visar ju bara än en gång att han inte kan se saker som de är utan bara ska skylla ifrån sig, denna gång på tv4. Tack för ordet :-) Må gott.


  12. Håller med, även om jag inte ska säga något, när man inte ens känner personen i fråga. Men första känslan, var precis som du beskriver, och inte är vi ensamna om attt ycka det heller… ha en fin dag! Kramiz M


  13. är böjd att hålla med, ut med skit högen=)

    C


  14. Har inte sett alla avsnitten än – men jag håller med!

    En falsk å dryg jävel är han – den där Christian!!!



Lämna en kommentar